טיפול משלים בכאבים - רפואה סינית ( דיקור סיני ועיסויים)

אם הינך סובל/ת מכאבים, יש פתרון באמצעות טיפול בעיסוי משולב עם דיקור סיני , שילוב הייחודי ובלעדי לקליניקה "רגע לנשימה", הטיפול היחודי הזה הגיע מתוך צורך לנתינת מענה מקסימלי למטופלים הסובלים מכאבים.
~ טיפול 60 דקות: בדיקור + עיסוי טווינא, טיפול מקיף, ממצא ונותן מענה ופתרון לבעיות הכאב.
הטיפול בכאב בדיקור סיני ועיסויים, נותן מענה לכאבים מכל הסוגים, ביניהם:

1. כאבי פרקים ושלד:

• כאב גב-  תפוס | כואב - כאב כרוני / כאב אקוטי
  • צוואר- תפוס | כואב
  • כאבים בכתפיים | מפרקים
  • כאבים ונקעים בקסול והגבלה בתנועה
  • כאבי ברכיים, הגבלות תנועה

2. כאבים ותפיסות שרירים

3. כאבים עצביים כגון: טיפול בסייאטיקה / אשייאס.

4. שיקום - לכאבים אחרי תאונה, פציעה, ניתוח, לידות טראומטיות (כגון: לידה חפוזה / קיסרי / כאבי אפידורל) - למידע נוסף אודות טיפולי שיקום להמשך

- מידע נוסף על טיפולים לנשים אחרי לידה, לחצי כאן

5.. כאבי ראש ומיגרנה | כאבי מחזור - לחצי למידע נוסף

כל אלו מקבלים מענה מקצועי, יעיל ללא תופעות לוואי , ללא שימוש בכימיקלים!

הרפואה הסינית והכאב

הדיקור מסיע להקלה ושיכוך הכאב ומקרים מסויימים אף לפתירתו מן השורש. לכל כאב התיחסות שונה ומיוחדת לו ולאדם הסובל ממנו. אנו שונים זה מזה, ולכן כל מקרה ברפואה הסינית נבחן לגופו. המטפל ברפואה הסינית מאבחן ומאתר את מקור וגורם הכאב ואת הדיסהרמוניה הפנימית הקשורה אליו ומכאן כל טיפולי הדיקור מחויבים תחילה באבחון-דיאגנוזה מדוקדקת. הדיאגנוזה תשמש בסיס לטיפולים ברפואה הסינית ומכאן חשיבותה הרבה, ברוב מקרי הכאבים בנוסף לדיקור ולעיסויי נשתמש  במוקסא ו/או כוסות רוח.להגברת יעילות שיכוך והבראת הכאב..

שיכוך כאבים בדיקור סיני  -  מחקרים מודרנים

הבחירה בדיקור לטיפול בכאבים ידוע ביעילותו, מתוך ניסיון  קליני על בני אדם מעל אלפי שנים, וכיום גם באמצעות מחקרים מודרנים אשר הראו הטבה חדה בכאבים גם בבני אדם וגם על בעלי חיים וזאת באמצעות מכשיר ההדמיה המגנטית MRI!  למידע נוסף אודות הניסויים. למאמר המלא

הטיפול ברפואה הסינית והטיפול בכדורים

אין דבר פסול בלקיחת כדורים לשיכוך כאבים ואף לעיתים עדיף וכדאי לפתור כאב אקוטי בדרך זו, אך לא לטווח הארוך , לכאבים שחוזרים על עצמם ולכאבים כרונים מתמשכים, השימוש במשככי כאבים לא פותר את בעיית הכאבים, מכיון שהוא אינו נוגע בגורם הכאב. כמו כן השימוש הארוך טווח יביא לעומס על גוף,תלות ולתופעות לוואי. שימוש לטווח ארוך במשככי כאבים יוצר עמידות והתרגלות הגוף המביא לתגובת שרשרת של העלאת המינונים על מנת ליצור אפקט שיכוך זהה להתחלה.

טיפול בכאבים באמצעות דיקור גם כן דורש התמדה מסירות וסבלנות לתהליך, בדומה למצב בו אנו נותלים מרשם תרופה לפרק זמן בהתמדה ובעקביות  על מנת ליצור אפקט, כך גם הטיפול באמצעות דיקור, אך להבדיל מטיפול בכדורים הגוף אינו יוצר תלות בגורם חיצוני אלא מתחיל תהליך פנימי של שינוי להבראה ואיזון.

לקביעת תור / רכישת שובר מתנה

יש לכם שאלה? כתבו אלינו