top of page

העולם הבא

נושא של העולם הבא תמיד סקרן את האנושות. עד לא מזמן הנושא נחשב בגדר טאבו. לשאול, לחשוף או אפילו לספר סיפורים כאלו נחשבו להזיה של האדם שחווה ואף תויגו כהזוי, פסיכי, שרוט.

כעת יותר ויותר חוקרים, מדענים אנשי דת ואפילו חווים מעיזים לספר ולחשוף אותנו לסיפורים מדהימים מלאי השראה ובעיקר מעודדים אותנו להבין שאנחנו לא לבד. יש בורא עולם עם תוכניות אדירות עבור כל אחד ואחת מאיתנו. אנחנו כלל לא קטנים או חסרי חשיבות. ההפך אנחנו נשמות גדולות ונוצרנו בצלם אלוהות אדירה, יפיפה ובלתי נתפשת מרוב המופלאות וההוד.

כחלק מהשליחות לספר ניסים ועל העולם הבא אנו גם מורידים את הפחד מהמוות ואנו מבינים שהמוות לא סופי אלא המשכיות, השתנות צורה של הנשמה הנצחית הממשיכה במסעה. מלווה תמיד על ידי האור.

כחלק מהאור הענק של הבורא אנחנו נשמות שבאנו לחוות, להתנסות ולתקן את התודעה שלנו שתשוב לרטט האהבה האינסופית.

החלקים הדואלים שבנו, המפרידים, מלאי הספק איתם אנו מתמודדים בכל יום מחדש. פורטים על מיתרי הספק והפחד והופכים את הניגון לשירה של הלב והנשמה.

מזמינה אתכם לכבוד ספרי החדש

להרצאה הסגורה והאינטימית שתאפשר שאלות אישיות, שיתופים והעמקה לתוך נושאים שלרוב אינם מדוברים.

כמו מוות, נשמות, הבורא בעולם הבא ובעולם הזה. ועוד.

מוזמנות להציע לכל מי שזקוק לנחמה בימים מאתגרים אלו. כל מי שחווה קושי בבחירה בחיים כעת. מוזמן לקבל ניצוצות של השראה, קדושה נחמה תקווה.

5/2 מושב בארותיים עמק חפר ליד כפר יונה 19:30

מעיין סבג.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

לבורא את הבורא בליבנו

מסר חדש מהתנור בגן העדן הבורא היה נגלה לעין אך נמצא נסתר מלבם של אדם וחווה, לכן הגענו לעולם שבו הוא נסתר מהעין וצריך להמצא גלוי בליבנו. כולנו חלקים של האדם הראשון. גורשנו מגן עדן ועל כולנו למצוא ואפיל

קערות, טיפול וריפוי מחלות

בהתחלה הקערות השמיעו צליל חרוך וצורם. אט אט ככל שהגוף חזר לאיזון והרמוניה פנימית כך הצליל ביטא את האיזון ובעיקר שהגוף יוצר ויברציה /תהודה הרמונית ותקינה. כי אנחנו גופי אור, אנרגיה וצליל. מזכירה לכם שה

מסע חייכם כעת דורש מכם

המסע כעת דורש מכם ומכן את ההבנה שהנתינה והעשיה שלכם היא לא בכדי שיעריכו אתכם. היא לא בכדי שיכירו או יוקירו. אלה בכדי שתאהבו את עצמכם. שתדעו שעשיתם הכי טוב שלכם. כי זה ערך עליון מבחינתכם! וגם אם הערך ה

bottom of page